«از میان سایه‌ها» به سیمافیلم می‌رسد

جام جم آنلاین: نسخه نهایی تله فیلم «از میان سایه‌ها» به کارگردانی رهبر قنبری هفته اول مردادماه تحویل مرکز سیمافیلم می‌شود.

اصغر پورهاجریان تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: در حال حاضر ساخت موسیقی متن توسط مهران پورمندان و صداگذاری توسط سید علیرضا علویان به طور همزمان در حال انجام است و پیش بینی ما برای تحویل نسخه نهایی هفته اول مردادماه است.

وی افزود: نسخه نهایی در ۸۸ دقیقه تحویل گروه اجتماعی سیمافیلم می شود تا در صورت نیاز به انجام اصلاحات نکات ذکر شده اعمال شود.

بنا بر این گزارش، تدوین «از میان سایه ها» توسط مهدی کرمی انجام شده است.

 قصه این فیلم داستان زنی بنام مهگل است که با گذشته ای سراسر بیم و امید ، به زندگی امروز و همسرش کیوان علاقه مند است. اما فراز و نشیب هایی که در بطن روز مرگی ها و زندگی معمولی مهگل پنهان است سبب شده تا علی رغم تلاش های کیوان ، راه و نشانی خوشبختی را فراموش کند.

از بازیگران این فیلم می توان به ماه چهره خلیلی ، کوروش سلیمانی ، محسن پورهاجریان ،حشمت آرمیده ، مرجان سپهری ، آزیتا ترکاشوند، زهره کدخدازاده ، مهدی پور احمدی ، طاهره اعلایی، و حضور : قربان نجفی ،فلور نظری و حسین عابدینی اشاره کرد.

«از میان سایه ها» نخستین همکاری رهبر قنبری با گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم است.

 پورهاجریان نیز به عنوان تهیه کننده سال گذشته دو تله فیلم «فصل زندگی» و «آوازهای مادرانه» را برای مرکز سیمافیلم تولید کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.