از میزبانی جنجالی اصفهان تا اعتراضات داوری در ساری

اگرچه مسابقات قهرمانی کشور پومسه در اصفهان به اتمام رسیده اما پرونده اعتراضات شرکت کنندگان هنوز بسته نشده و پس از آن هم درگیری ها در رقابت های کشوری هان مادانگ نیز ادامه یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، رقابت های قهرمانی کشور پومسه هفته گذشته در دو بخش مردان و زنان به میزبانی اصفهان برگزار شد.
به گفته حاضرین شرایط نامناسب سالن مسابقات و عدم تهویه مناسب موجب کلافگی و ناراحتی ورزشکاران و شرکت کنندگان شده بود برگزار کنندگان مسابقات در ساعات پایانی رقابت ها از چند پنکه برای خنک کردن سالن استفاده کردن بودند.
از لحاظ تغذیه هم وضعیت موجود چندان مناسب نبود و حتی در دادن آب آشامیدنی برای برگزار کنندگان هم صرفه جویی شده است.
شنیده ها حاکی از آن است که خوابگاه بانوان در یک منطقه نظامی در نظر گرفته شده بود و سربازان نیمه شب با قطعی آب خوابگاه و وصل مجدد آن بدون اطلاع قبلی وارد خوابگاه بانوان شده اند این موضوع باعث ناراحتی شرکت کنندگان شده ضمن آنکه هنگام برگزاری مسابقات بانوان نیز برخی از مسئولان مرد با ورود غیر قانونی به سالن رقابت ها اعتراضاتی را ایجاد کرده اند.
گفته ها حاکی از آن است تیم های بانوان تهران و البرز رقیبان جدی اصفهانی ها به طبقه پنجم خوابگاه انتقال یافته و میزبان برای صرفه جویی برق آسانسور را قطع کرده اند.
شنیده می شود تمام مشکلات ایجاد شده و وضعیت نامناسب میزبانی در صورت جلسه ای به اطلاع فدراسیون تکواندو رسیده است.
مسابقات قهرمانی کشور هان مادانگ مردان و زنان نیز به میزبانی ساری برگزار شد اما اعتراضات فراوان در داوری رقابت ها مانع از اعلام رسمی نتایج تا امروز شده ا ست.
گفته می شود تعداد داوران شرکت کننده از هر استان مساوی نبوده و اعتراضات شدید به حدی زیاد بود که خانواده های شرکت کنندگان با ورود به داخل زمین مسابقه رای داوران را بی اهمیت دانسته اند.
در مسابقات رسمی باید امتیازات در تابلو اعلام شود اما در مسابقات ساری از این کار صرف نظر شده است.
در پایان مسابقات ساری تیم اصفهان در بخش نمایش قهرمان اعلام شده که با اعتراض البرزی ها قهرمانی به این استان تعلق گرفته اما با اعتراض مجدد اصفهان مبنی بر حضور غیر قانونی یک بازیکن تهرانی در ترکیب البرزی ها نتایج در دست بررسی قرار گرفته است.
همچنین با اعتراضات نسبت به نتایج رتبه سومی تهران پس گرفته شده و تیم تهران در جایگاه هشتم قرار گرفته است.
در همین ارتباط مهناز مردانی پومسه کار اصفهانی و برگزار کننده مسابقات هان مادانگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قطعی آب و برق غیر قابل پیش بینی است و ممکن است برای هر میزبانی ایجاد شود به نظر من میزبانی اصفهان مناسب بوده اما قضاوت های خوبی را شاهد نبودیم ضمن آنکه مشکلات حراستی برخی شرکت کنندگان موجب قطع آسانسور خوابگاه اصفهان شده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.