از «وان پیکس» تا «ایران من»

به گزارش خبرآنلاین، عکس‌های نمایشگاه منخبی از آثار راه یافته به گالری سایت است که از بین عکس‌های ارسالی بیش از ۳هزارعضو سایت برگزیده شده‌اند.
در این نمایشگاه که تا ۳۰ مهر ادامه دارد، ۷۶ عکس منتخب از ۵۳ عکاس برگزیده به روی دیوارهای خانه هنرمندان ایران می‌رود.

افتتاحی نگارخانه جهان با عکس‌های ایران
از سوی دیگر، همزمان با افتتاح نگارخانه«جهان»، نمایشگاه عکس «ایران من»، عصر دوشنبه ۲۴ مهر در مرکز هنر پژوهی نقش جهان گشایش می‌یابد.
 

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، نگارخانه «جهان» متعلق به «مرکز هنر پژوهی نقش جهان» وابسته به فرهنگستان هنر همز‌مان با برگزاری نمایشگاه عکس «‌ایران من» که گلچینی از تصاویر مربوط به اقوام ایرانی است، افتتاح می‌شود. «مرکز هنر پژوهی نقش جهان» دارای یک سالن اجتماعات با نام  استاد انوار و یک سالن نشست تخصصی با نام دکتر باقر آیت الله زاده شیرازی است که به تازگی نگارخانه‌ای نیز به این مجموعه اضافه شده است و همزمان با برگزاری نمایشگاه «ایران من» افتتاح می‌شود.
 

نمایشگاه «ایران من» شامل گزیده‌ای از عکس‌هایی از اقوام ایرانی است که «بهمن کاظمی» پژوهشگر حوزه موسیقی طی سال‌های ۷۸ تا ۸۰ از فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در مناطق مختلف، عکسبرداری کرده است.
نمایشگاه عکس « ایران من» به همراه نگارخانه «جهان» دوشنبه ۲۴ مهر، ساعت ۱۷ گشایش می‌یابد. علاقه‌مندان برای شرکت در آیین گشایش این نمایشگاه و گالری می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به پارک ساعی، شماره ۲۱۶۹ ، مرکز هنر پژوهی نقش جهان مراجعه کنند.
۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.