از واژگونی‌های مرگبار تا برخورد کامیون با عابر پیاده

۰۱ تیرماه ۱۳،

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از فارس، در هفته‌ای که گذشت در جاده‌های کشور شاهد حوادث رانندگی مرگباری بودیم که با کمی دقت و توجه در رانندگی از وقوع چنین حوادثی می‌توان جلوگیری کرد که در این گزارش به تعدادی از این حوادث و سبب به وجود آمدن آن اشاره‌ای می‌کنیم.

واژگونی مرگبار  پژو ۴۰۵

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور سلفچگان به اراک در استان قم، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

۳ کشته و ۴ مجروح در برخورد پراید و پژو

سرهنگ سلبی در در ادامه گفت: بر اثر تصادف یک‌دستگاه سواری پراید و یک‌دستگاه سواری پژو پارس در محور گزنک در استان مازندران، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر دیگر مجروح شدند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام شده است.

۲ کشته بر اثر واژگونی موتور سیکلت

وی در خصوص اتفاق دیگری گفت: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور میناب در استان هرمزگان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس عدم توجه به جلو از جانب راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

۶ کشته و مجروح بر اثر ترکیدگی لاستیک

سرهنگ رضا سلبی، همچنین اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه وانت پیکان در کیلومتر ۲۵ محور سامان – تیران در استان سیستان و بلوچستان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر دیگر مجروح شدند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه نقص فنی خودرو (ترکیدگی لاستیک) اعلام شده است.

برخورد کامیون و موتورسیکلت

وی در ادامه گفت: همچنین بر اثر برخورد یک‌دستگاه موتورسیکلت و یک‌دستگاه کامیون بنز در کیلومتر ۵ محور قدیم قم – ساوه در استان قم، ۲ نفر جان خود را از دست دادند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

تصادف مرگبار تریلی و پژو

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص اتفاق دیگری گفت: بر اثر تصادف یک‌دستگاه پژو آردی و یک‌دستگاه تریلی ایویکو در کیلومتر ۵۰ آزادراه کرج- قزوین در استان البرز ۴ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس تغییر مسیر ناگهانی راننده سواری پژو آردی اعلام شده است.

۲ کشته بر اثر برخورد پراید با شیء ثابت

وی در ادامه گفت: همچنین بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پراید با شیء ثابت در کیلومتر ۳۰ محور طاهری در استان بوشهر، ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید جان خود را از دست دادند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

برخورد مرگبار پراید و کامیون

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پراید و یک‌دستگاه کامیون بنز در کیلومتر ۲۰ محور چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را بی‌توجهی به جلو از جانب راننده کامیون بنز اعلام کردند.

برخورد مینی بوس و موتورسیکلت

سرهنگ سلبی در خصوص اتفاق دیگری گفت: بر اثر برخورد یک‌دستگاه موتورسیکلت و یک‌دستگاه مینی بوس در کیلومتر ۳۶ محور روستایی انقلاب در استان گلستان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم از جانب راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

۳ کشته و مجروح در برخورد کامیون و عابر پیاده

وی افزود: بر اثر برخورد یک‌دستگاه کامیون با عابر پیاده در کیلومتر ۳ محور روستایی دیزج خلیل در استان آذربایجان شرقی ۱ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند و سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از جانب راننده کامیون اعلام شده است.

۵ کشته و ۲ مجروح بر اثر برخورد پژو و وانت تویوتا

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین گفت: بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک‌دستگاه وانت تویوتا در کیلومتر ۵۳ محور بیرجند در استان خراسان جنوبی، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را انحراف به چپ از جانب سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

 برخورد پراید و مینی بوس

وی در ادامه افزود: بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵، یک‌دستگاه سواری پراید و یک‌دستگاه مینی بوس در کیلومتر ۷۰ محور خواجه ورزقان در استان آذربایجان شرقی یک نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند که سبب این اتفاق از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.