از۷۰سال فعالیت رسانه‌ای بهمنش تقدیر شد

۲۱م اسفند ،

عصر امروز (دوشنبه) طی مراسم باشکوهی در حاشیه آیین تجلیل از ورزشکاران دانش آموز مدال آور در میادین بین‌المللی که در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، از ۷۰ سال فعالیت رسانه‌ای استاد عطا‌الله بهمنش توسط حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد.

براساس گزارش ایسنا، عطا‌الله بهمنش در سخنان کوتاهی با قدردانی از مسئولان آموزش وپرورش، خطاب به ورزشکاران، مسئولان عالی رتبه و پیشکسوتان ورزشی حاضر در سالن از آنان درخواست کرد تا برای جلوگیری از حذف رشته کشتی از بازی‌های المپیک نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهد.

وی گفت: کشتی از قدیمی‌ترین رشته‌های ورزشی در المپیک و ورزش ملی ایران است و از مدال آورترین رشته‌های ورزشی کشور در عرصه قهرمانی می‌باشد .

همچنین در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش از کسب ۴۹۰ مدال و مقام توسط دانش آموزان در مسابقات بین المللی ۲۰ رشته ورزشی خبرداد.

کیومرث هاشمی عصر امروز، در آیین تجلیل از دانش آموزان ورزشکار و مدال آور در میادین بین‌المللی، گفت: خوشبختانه جامعه ورزش کشور امروزه به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهیم به توسعه پایدار در ورزش کشور دست یابیم، راهی جزء توجه کامل به ورزش مدارس وجود ندارد ، زیرا حدود ۵/۱۱ میلیون دانش آموز کشور با دنیایی از شور ، انگیزه و استعداد در مدارس حضور دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هر سال ۱ میلیون دانش آموز در رشته شنا، ۱ میلیون دانش آموز در رشته ژیمناستیک و ۱ میلیون دانش آموز در رشته دوومیدانی که از رشته‌های پایه می باشند آموزش می‌بینند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش تاکید کرد: وزارت آموزش وپرورش طی سال قبل، ۳۲ تیم دانش آموزی را در رشته‌های مختلف ورزشی به خارج از کشور اعزام کرد که در این راستا ۴۹۰ دانش آموز در ۲۰ رشته موفق به کسب مقام و مدال شده‌اند.

کیومرث هاشمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در زمینه تاثیرات بسیارخوب ورزش قهرمانی در جامعه خاطر نشان کرد: معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش نیز توجه خاصی به توسعه ورزش قهرمانی در بین دانش آموزان و ورزشکار کشور دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.