اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای سفر به مجارستان فردا اعلام می شود

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی فدراسیون فوتبال،

تمامی بازیکنان دعوت شده برای سفر به مجارستان که در عضویت باشگاه های ایرانی هستند باید ساعت ۱۸ روز چهارشنبه (پس فردا) خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

بازیکنانی که عضو باشگاه های خارجی هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده مستقیما به مجارستان خواهد رفت.

همچنین ‘کارلوس کی روش’ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۳۰/۱۸ دقیقه روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال به مدت ۳۰ دقیقه کنفرانس مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی خواهد داشت.

نخستین تمرین بازیکنان دعوت شده ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در زمین چمن آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰/۵ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه برای تشکیل اردو به مجارستان پرواز خواهد کرد و نخستین تمرین خود را در مجارستان ساعت ۱۸ روز پنجشنبه به وقت محلی برگزار خواهد کرد.

دپارتمان تیم های ملی فوتبال در باره برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا، بیانیه ای منتشر کرد که به شرح زیر است:

۱ – در هفته های اخیر چندین بار به فدراسیون فوتبال اعلام شد به منظور حفظ منافع تیم ملی، سلامت بازیکنان و مهم تر از همه منافع فوتبال، باشگاه ها و هواداران فوتبال، هفته پنجم مسابقات لیگ نباید در روز ۲۷ مرداد ماه برگزار شده و لازم است به روز ۲۹ مرداد منتقل شود.

در این مورد که قطعا به باشگاه ها و بازیکنان لطمه وارد خواهد کرد، هیچگونه مسوولیتی پذیرفته نیست.

۲ – کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال این موضوع را که با او در مورد حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا مشورت شده و او این موضوع را تایید یا رد کرده، کاملا تکذیب می کند.

۳ – کی روش از اینکه در این مقطع حساس هیچ ارتباطی میان او و رییس سازمان لیگ فوتبال برقرار نیست، ابراز تاسف می کند. این در حالی است رییس سازمان لیگ گفته کی روش برنامه های لیگ را به هم ریخته در حالی که وقتی در باره برنامه لیگ با او هیچگونه هماهنگی نشده، وی چگونه می تواند آن را به هم

بزند؟

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۶۷۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.