اسامی و جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران ایرانی در مکه

نماینده مرکز پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در مکه اسامی و جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران ایرانی در مکه را تشریح کرد.
منعم شمشادی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران ایرانی در مکه گفت: ساعت یازده صبح دیروز در ده کیلومتری فرودگاه جده یکی از اتوبوس‌های حامل زائران ایرانی دچار سانحه شد که در این حادثه ده نفر زخمی و مجروح شدند. وی با بیان این که وضع جسمانی بیشتر مجروحان مناسب است، افزود: تاکنون هفت نفر از مجروحان به صورت سرپایی در بیمارستان ملک فهد و عبدالعزیز جده مداوا و مرخص شدند و هم اینک سه نفر بستری هستند.

شمشادی،دلیل اصلی این حادثه را سبقت غیرمجاز راننده اعلام کرد و اظهار داشت: براثر این بی احتیاطی راننده، اتوبوس از مسیر اصلی جاده خارج و به گودال سقوط می کند. وی گفت: در این حادثه خانم‌ها منیژه هاشمی ۵۷ ساله، سکینه تقی پور ۵۸ ساله، الهام بخشعلی شمیرانی، آسیه سرپرنده، زهرا بشیری، کبری بشیری، عصمت ابراهیم تهرانی، هاجر زارعی ۶۵ ساله و آقایان سیدابوالقاسم مداحی و رادپی مجروح شدند.

نماینده مرکز پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در مکه مکرمه خاطر نشان کرد: از میان مجروحان ذکر شده، خانم بشیری و آقای رادپی در درمانگاه فرودگاه جده به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند. وی اضافه کرد: فقط یکی از زائران به نام عصمت ابراهیمی تهرانی نیاز به مراقبت بیشتر دارد که این زائر ایرانی هم اینک با نظارت هیات پزشکی جمهوری اسلامی ایران در بیماستارن ملک عبدالعزیزه جده در حال مداوا است.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.