اسامی کامل برگزیدگان دومین یادواره تجلی بصیرت اعلام شد

۱۹م دیماه ،

اسامی کامل برگزیدگان دومین یادواره تجلی بصیرت اعلام شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت،‌ در بخش هنرهای تجسمی بصیرت ۷۶۰اثر از ۲۲۹ هنرمند که از ۲۵ استان کشور در این یادواره در چهار رشته نقاشی، کاریکاتور، تصویرسازی، و پوستر شرکت کرده بودند، پس از بررسی این آثار، ۱۵۹ اثر توسط هیات داوران انتخاب شد و از ششم دی ماه در محل موزه هنرهای معاصر تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

در رشته نقاشی سمیرا عرب سلیمانی، فرانک خائف و وحید حسین پور اول تا سوم شدند و از مرجان پوریان‍ژاد، صدیقه اسدی و حسن خانلو تقدیر شد.

در رشته کاریکاتور محمود نظری، سجاد رافعی و مجید داوودی رتبه اول تا سوم را کسب کردند و سعید صادقی، محمدرضا رادمهر و حمید قالیجاری شایسته تقدیر شناخته شدند.

علیرضا ذاکری، محسن اسدی و آرمان خلعتبری رتیه های اول تا سوم رشته پوستر دومین جشنواره بصیرت شدند و از سید حسین جعفرنژاد و جمال الدین رمضانی تقدیر شد.

در رشته تصویرسازی مهدی پرستار شهری، عبدالکریم انصاری بارزی و سمیه زارعی اول تا سوم شدند و از لیلا نادری دلپاک، زینب مظفری خواه و غلامرضا شاملو تقدیر شد.

در بخش تجسمی یادواره بصیرت یک کارگاه آموزشی نقاشی در روز هفتم دی ماه در محل موزه هنرهای معاصر تهران با حضور ۳۰ هنرمند نقاش برگزار شد و برگزیدگان این کارگاه شهباز سلمانی، لاله خرازیان و پروا کارخانه بودند و از محبوبه پهلوان، عرفان شهیاد، مجتبی قاسمی و کیهان خلیلی فرد تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.