استخدام تمام ورودیهای دانشگاه فرهنگیان

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در نخستین نشست ششمین دوره مجلس شورای دانش آموزی از استخدام تمام ورودیهای دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشگاه از همان روزی که وارد دانشگاه می شوند به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند تا در طول دوران تحصیل بدون دغدغه و با ذهنی فراگیرتر روشهای تدریس را آموزش ببینند.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حمیدرضا حاجی بابایی در نخستین نشست ششمین دوره مجلس شورای دانش آموزی که در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: دانش آموزان نیاز بیشتری برای فکر کردن، حمایت کردن و مراقبت کردن دارند. آموزش و پرورش بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز دارد و شما به عنوان نمایندگان این ۱۲ میلیون هم اکنون در اینجا جمع شده اید که می خواهید قله هایی را برای آنها تعریف کنید.

وی افزود: مجلس دانش آموزی به شما قدرت رقابت، هم اندیشی و هم افزایی می‌دهد همانگونه که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سراسر کشور جمع شده تا دغدغه مردم حوزه های انتخابیه خود را مطرح و آن را حل کنند.

حاجی بابایی ادامه داد: تحول بنیادین با نگاه و محوریت دانش آموز است و شما دانش آموزان در مجلس دانش آموزی باید به ما کمک کنید تا دانش آموزی تربیت کنیم که به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کند و مدرسه سازی های ما پس از این باید براساس معماری اسلامی- ایرانی صورت بگیرد. ضمن آنکه بهترین دانش آموز براساس سند تحول بنیادین دانش آموزی است که به پدر و مادر خود احترام گذارد و اعتقاد قلبی به خدا داشته باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.