استخدام سازمان بهزیستی

۱۰م اسفند ،

چارت تشکیلاتی سازمان بهزستی در حال حاضر کامل نیست و برای تکمیل چارت نیازمند نیروی تازه می باشیم.مضافا بر اینکه بخشی از نیروی انسانی موجود نیز به صورت قرارداد و طرحی با سازمان کار میکنند.معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی تشریح کرد… .

 

 

روزنامه بازار کار امروز مصاحبه ای را با دکتر کورش فانوسی،معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی انجام داده است.چکیده ی مطالب مهم در این مصاحبه را به سمع و نظر شما می رسانیم :

دکتر فانوسی در باره ی بازبینی چارت سازمانی بهزیستی گفت : چارت تشکیلاتی سازمان بهزستی در حال حاضر کامل نیست و برای تکمیل چارت نیازمند نیروی تازه می باشیم.مضافا بر اینکه بخشی از نیروی انسانی موجود نیز به صورت قرارداد و طرحی با سازمان کار میکنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی تشریح کرد ما در سال جاری در ستاد،آزمون استخدامی نداشتیم و استانداری ها به صورت مستقل در زمینه ی استخدام در این سازمان اقدام نمودند.وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه در اسفند ۹۱ می باشیم،احتمالا طبق بخشنامه ی کارآفرین در سال ۹۲ اقدام به جذب نیرو نماییم.

وی افزود :سهمیه ی استخدامی ستاد سازمان بهزیستی  حدود ۳۲۰ نفر پیش بینی شده بود،اما باید ببینیم با بازیابی،تصویب و ابلاغ بخشنامه ی کارآفرین،این تعداد چقدر میشود.

دکتر فانوسی در باره ی رشته های مورد نیاز سازمان بهزیستی افزود،عمده تخصص سازمان بهزیستی به علوم اجتماعی بر می گردد.به همین سبب بیشتر رشته هایی که در این حوزه می باشند،مد نظر سازمان قرار میگیرند.البته قطعا تعدادی از نیروی انسانی به رشته های گروه پزشکی اختصاص می یابند.همچنین با درصد کمی از بین دانش آموختگان رشته های فنی و مهندسی اقدام به جذب نیرو خواهد شد.

گزارش از حجت سوری-روزنامه بازار کار

سایت ای استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.