استخدام نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت ابلاغ شد

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت : نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت ابلاغ شد

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت از ابلاغ نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت خبر داد.

به گزارش تفسیری شانا، محمد حسین ساعتیان هدف از تدوین و ابلاغ این نظام جامع را دانش محور بودن سازمان ، ارتقای سطح علمی کارکنان  ، جلوگیری از سلیقه محور شدن سازمان و منطقی سازی استخدام ها اعلام نمود.

وی با بیان اینکه نظام نامه یکی از اقدام های قابل توجه در سطح ۳ هزار و ۳۰۰ شرکت نفتی بزرگ دنیاست ، گفت در شرکت های معتبر دنیا ۵ عامل برای احراز سمت ها مد نظر قرار گرفته است.

به گفته ساعتیان، پیج معیار متداول برای احراز سمت مقطع تحصیلی ، رشته و گرایش تحصیلی ، دور کار بودن و جنسیت است و در این نظام نامه معیار ششم به معلولیت اختصاص داده شده است. زیرا بسیاری از معلولان توانمندی ذهنی بالایی دارند و می توانند در سمت های شغلی که با ویژگی های آنان هماهنگ است، ایفای نقش نمایند.

وی به بررسی ۱۱۲ هزار سمت سازمانی صنعت نفت براساس ۵ معیار متداوم اشاره نمود و افزود : تا دو ماه آینده بررسی سمت ها براساس معیار ششم نیز نهایی می گردد.

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت با بیان اینکه در اثر اجرای این طرح حدود ۸۵ درصد سمت های سازمانی صنعت نفت ارتقا پیدا نموده اند، تصریح نمود: به این ترتیب از این پس انتصاب ها و جذب های تازه افراد در صنعت نفت بر اساس این شش معیار انجام می گردد.


استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.