استخراج ۴۰ تن طلای غیر قانونی در آفریقا

۱۷ام بهمن ،

بینا- رئیس شرکت پالایش و تصفیه طلای رند آفریقای جنوبی تاکید کرد هر سال بیش از ۲۰ تا ۴۰ تن طلا به صورت غیر قانونی در کشورهای آفریقایی تولید می گردد.
به گزارش بینا به نقل از پایگاه اینترنتی طلا/ بی دی لایو، هاوارد کریاج در کنفرانس بین المللی شرکت های معدنی جهان در شهر کیپ تاون تصریح کرد: هر سال حدود ۱۰۰ تن طلا که معادل نیمی از تولید سالانه طلای آفریقای جنوبی است، توسط معدنچیان غیر قانونی در آفریقا استخراج و تولید می گردد که از این رقم ۲۰ تا ۴۰ تن به وسیله ابزارهای غیر قانونی صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش، وی در ادامه افزود: استخراج و تولید غیر قانونی طلا در آفریقا می تواند به تنش ها و درگیری های موجود در این قاره دامن بزند.
رئیس شرکت آنگلو گلد آشانتی نیز تاکید کرد هر ماه بیش از ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم طلا به صورت غیر قانونی در تانزانیا تولید می گردد. واقعا بسیار مشکل است که بخواهیم میزان تولید طلای غیر قانونی را در آفریقا برآورد کنیم.
رئیس شرکت گلد فیلدز نیز در این کنفرانس بین المللی تاکید کرد استخراج غیر قانونی طلا یک مشکل بزرگ در آفریقا است و این مساله باید قانونمند شود.
وی همچنین اظهار داشت: حتی اگر برای مقابله با استخراج غیر قانونی طلا با این مهدنچیان برخورد شود، آن ها بار دیگر و در جای دیگر به کار خود ادامه خواهند داد. میلیونها نفر در آفریقا به درآمد حاصل از استخراج غیر قانونی طلا
وابسته می باشند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.