استراماچونی:نمی‌توانم اینتر را بدون میلیتو تصور کنم

۲۸ام بهمن ،

میلیتو در دیدار پنج شنبه شب نرآتزوری مقابل کلوژ در لیگ اروپا دچار پارگی لیگامنت زانو شد و ادامه فصل را از دست داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” دیه گو امروز تحت جراحی قرار خواهد گرفت و از برنامه ما برای ادامه فصل خارج خواهد شد. نمی توانم اینتر را بدون میلیتو تصور کنم.

پیش از مصدومیت دیه گو هم شرایط خط حمله ما غیرمعمول بود، با یک مهاجم و دو بازیکن پشت سر او. نداشتن بازیکنانی که از کناره ها حمله کنند، شرایط را برای ما دشوار کرده اما باید به بازی کردن با سه مهاجم جایگزین ادامه بدهیم. برنامه ما تغییر نکرده است اما بازیکنانی که برنامه را اجرا می کنند، تغییر کرده اند.

از منظر شخصی، مصدومیت میلیتو خیلی من را ناراحت کرد. من تلفنی برای مدتی طولانی با او صحبت کردم. اما اینتر باید در ادامه فصل بدون او باید بازی کند. همه ما در کنار او هستیم و منتظریم تا او برگردد. می دانم که او قدرتمندتر باز خواهد گشت. ناراحتی حاصل از مصدومیت او دیگر رفته و ما منتظر بهبودی او هستیم.

اکنون همه بازیکنان تیم باید اندکی تلاش بیشتری انجام بدهند. خرید بازیکن جدید؟ در حال حاضر این احتمال را رد می کنم. استانکوویچ به دربی می رسد اما ساموئل غایب خواهد بود.”

اینتر این هفته مقابل فیورنتینا قرار خواهد گرفت. سرمربی جوان نرآتزوری در مورد این دیدار گفت:” این یکی از دشوارتری دیدارهای فصل است. بازی کردن مقابل فیورنتینا در فلورانس برای هیچ باشگاه بزرگی آسان نیست. این دیدار مقابل یکی از رقبای اصلی مان است و مطمئنا دشوار است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.