استرس اعطای مجوز شهرام شکوهی را روانه بیمارستان کرد+ عکس

فروردین ۱۴۰۳

bimarestan_0«شهرام شکوهی» که از مدت ها قبل تبلیغ کنسرت بزرگش در اهواز، خوشحالی طرفداران جنوبی این خواننده را در پی داشت، به رغم شدت گرفتن مشکل قلبی اش و اخطارهای تند وتیز پزشکان ، سر ساعت مقرر در اهواز برنامه اش را روی صحنه برد. ماجرا هم از این قرار بود که این خواننده اوایل هفته قبل پس از احساس درد در ناحیه قفسه سینه بلافاصله به بیمارستان پارس تهران منتقل شد و پزشکان معالج ایشان (آقایان دکتر عباسلو «جراح قلب» و دکتر موید اخلاقی)، به قدری اوضاع قلب این خواننده را وخیم تشخیص دادند که عمل قلب باز را به سبب ریسک بالا برای عمل های جایگزین مانند «آنژیو پلاستی» برای این خواننده تجویز کردند.

اما خود شکوهی به شدت مخالف عمل قلب باز بود و اصرار داشت که با بعضی روش های جایگزین مشکل اش تسکین پیدا کند. پزشکان معالج نیز با روش های مثل «بالون» و راهکارهای پزشکی دیگری مشکل او را به صورت موقت حل کردند و استرس بیش از حد را سبب اصلی این مشکل برای شکوهی معرفی کردند. یک روز قبل از اجرای اهواز و به سبب دیر صادر شدن یکی از مجوز ها، این خواننده باز هم به صورت ناخواسته استرس و نگرانی فراوانی را تحمل کرد تا باز هم مشکل قلبی اش عود کند و تا روز قبل اجرای برنامه اش، در بیمارستان و تحت جدی ترین مراقبت های پزشکی باشد. به رغم اصرار های مدیر برنامه های شکوهی مبنی بر لغو برنامه، شکوهی با اصرار فراوان مانع از لغو برنامه شد و معتقد بود مردم گناهی ندارند و باید این برنامه روی صحنه برود. با تمام این تفاسیر کنسرت این خواننده برگزار شد و متاسفانه در حین اجرا نیز دو بار برق سالن قطع شد و خود شکوهی نیز سه بار در حین اجرای برنامه از سن پائین آمد و حال نامناسب اش را سر و سامانی داد و دوباره بروی سن برگشت. کنسرت اهواز به رغم همه خطر ها و حاشیه های تلخ اش برای شهرام شکوهی، پایان شیرین و پرخاطره ای برای مردم اهواز داشت ولی نگرانی ها از اوضاع و احوال شهرام شکوهی همچنان ادامه دارد.

این خواننده پس از پیگیری های فراوان خبرنگار «موسیقی ما» برای گفتگو ، سرانجام به حرف آمد و در سخنانی کوتاه گفت:«متاسفانه شرایط جوری شده که تا آخرین لحظه و تا قبل از اجرای برنامه هنوز استرس مجوز و داستانهای دیگر، از داخل،ش هنرمندان موسیقی را متلاشی می کند. من هم از این قائده مستثنی نیستم و امیدوارم نگرشی اساسی نسبت به شرایط اعطای مجوزهای کنسرت و اجرای زنده صورت بپذیرد. در شرایط کنونی به نظرم هنرمندان در حال معامله با جان خودشان در این راه می باشند. امیدوارم صحبت های من به کسی برنخورد و واقعیات موجود را منصفانه قبول کنیم.»

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.