استعلام سوابق رانندگان سرویس مدرسه

جام جم آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استعلام سوابق تخلفاتی رانندگان سرویس‌های مدارس در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین از پایگاه پلیس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه جلسه مشترک ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ که در سالن جلسات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: حدود ۱۷ هزار راننده سرویس مدرسه در سال گذشته شناسایی و شناسنامه‌ دار شدند.

وی بر ضرورت آموزش به رانندگان سرویس‌های مدارس تاکید کرد و افزود: بر اساس توافق امروز، آموزش و پرورش شهر تهران با همکاری شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی تلاش خواهند کرد تا نسبت به فراهم آوردن فضای لازم برای آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس اقدام کنند که پلیس نیز در این خصوص وارد عمل شده و نسبت به آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس اقدام می‌کند.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد دانش آموزان تهران در مقطع ابتدایی، ۳۰ درصد راهنمایی و ۲۰ درصد متوسطه تحصیل می‌کنند، اظهارداشت: امسال نیز همانند سال گذشته تمامی مدارس دخترانه راهنمایی و متوسطه شهر تهران ملزم به استفاده از راننده خانم برای سرویس مدارس خود هستند.

وحید نوروزی  معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا از تاکسی به عنوان سرویس مدرسه استفاده نمی‌شود بر ضرورت بکارگیری خودروهای ویژه سرویس مدارس تاکید کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.