استفاده از سامانه چت روم برای دانشجویان نیمه حضوری

فروردین ۱۴۰۳

استفاده از چت روم سامانه آموزش الکترونیکی و کلاس مجازی در گروه آموزشی الکترونیک دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای دانشجویان شاغل و دارای شرایط نیمه حضوری انجام می شود.

سمیه ارده خانی کارشناس فناوری و تولید محتوایی الکترونیکی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با بیان این که استفاده از این سامانه برای دانشجویان نیمه حضوری دانشگاه تربیت مدرس شهید رجایی می باشد افزود: هدف از راه اندازی مرکز آموزش الکترونیکی کمک به توسعه دانش و فضایی مناسب جهت آموزش و یادگیری برای دانشجویان نیمه حضوری با استفاده از روش های نوین و کار آمد آموزشی است.

وی خاطر نشان کرد: اساتید با ارائه مطالب خود به صورت متن باز و ارائه در این سامانه دانشجویان می توانند از یک کلاس آموزشی به صورت آنلاین بهره ببرند.

ارده خانی در ادامه گفت: این سامانه برای دانشجویان دبیری هزینه ای ندارد اما برای دانشجویان که از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه می شوند هزینه ای را در پی دارد.

وی ادامه داد: اکثر رشته های علوم پایه و کامپیوتر و زبان در این سامانه تدرس می شود که درس علوم فلسفه آموزش و پرورش برای اولین بار در اردیبهشت ماه تدریس شد که ۳۰ دانشجو داشت.

وی در پایان گفت: امتحانات دروس مجازی به صورت حضوری برگزار می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.