استفاده از گوگل را محدود کنیم

مدیر مسوول روزنامه اعتماد با تاکید بر لزوم موضع‌گیری دسته جمعی در برابر اقدام اخیر گوگل مبنی بر حذف نام خلیج فارس از سرویس نقشه خود گفت: شاید بهترین نوع تقبیح عمل گوگل این باشد که کاربران ایرانی و آن‌ها که به مملکت خود علاقه دارند استفاده از این سایت را محدود کنند.
الیاس حضرتی در گفت‌وگو با(ایسنا)، درباره اقدام شیطنت‌آمیز گوگل در حذف نام خلیج فارس اظهار کرد: این عمل گوگل کار بسیار زشتی بود و به طور قطع لازم است رسانه‌های ایرانی و حتی تک تک کاربرانی که نسبت به مملکت خود عرق دارند، در این باره به موضع‌گیری بپردازند.
وی با بیان اینکه پیش از این هم روزنامه‌های ایرانی استفاده چندانی از مطالب این سایت نداشتند گفت: اکنون لازم است برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد که به واسطه آن‌ها نوعی تصمیم واحد اخذ شود و مخالفتی دسته جمعی با این اقدام زشت به عمل آید.
مدیر مسوول روزنامه اعتماد در صحبت‌های خود با تاکید مجدد بر لزوم برخورد دسته‌جمعی با این اقدام گوگل خاطرنشان کرد: پیشنهاد من برای مقابله با این عمل آن است که در وهله اول کاربران فردی سایت گوگل و آن‌هایی که از این سایت برای چت کردن و یا به دست آوردن برخی اطلاعات استفاده می‌کنند، از این پس مراجعه به این سایت را محدود کنند تا بدین ترتیب مخالفت ایران با این اقدام نشان داده شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.