استفاده ۳۰ درصد مردم جهان از گوشی‌های هوشمند

۱۹فروردین۱۳،

 

طی سال قبل میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند در دنیا دو برابر افزایش یافته و هم‌اکنون از هر سه نفر یک فرد صاحب گوشی هوشمند است.
 
به گزارش فارس به نقل از ژاپن‌تایمز، این طور که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد در فوریه امسال ۳۵٫۴ درصد مردم صاحب گوشی هوشمند بوده‌اند که این رقم برای مدت مشابه سال قبل ۵/۱۹ درصد گزارش شده بود.
 
این مطالعه را مرکز Central Research Services انجام داده و اعلام کرده است که اگر بخواهیم میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند در گروه اشخاص ۲۰ ساله را بررسی کنیم باید بگوییم که ۷۵ درصد این اشخاص گوشی هوشمند دارند.
 
برای آن دسته از اشخاصی که در سنین ۵۰ سالگی به‌سر می‌برند هم گفته شده است که ۳۰ درصد آن‌ها گوشی هوشمند دارند. همچنین گفته شد که ۱۰ درصد اشخاصی که در سنین ۶۰ سالگی می باشند از این دستگاه الکترونیکی همراه استفاده می‌کنند.
 
از بین کسانی که در سنین ۵۰ سالگی می باشند  16.0 درصد گفتند که تمایل دارند برای خود گوشی هوشمند خریداری کنند که این رقم بین تمامی گروه‌های سنی بیشترین درصد بوده است.
 
این بررسی همچنین نشان داد که ۹٫۲ درصد از کسانی که در این بررسی شرکت کرده بودند رایانه لوحی داشته‌اند و ۹٫۶ درصد از آن‌ها هم گفتند که در آینده قصد خرید این محصول را دارند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.