استقبال اتحادیه ها و صنوف خدمات گردشگری از طرح واگذاری امور اجرایی به بخش خصوصی

۲۹خردادماه،

اتحادیه ها و صنوف فعال در حوزه خدمات گردشگری با صدور نامه ها و بیانیه های مجزا از طرح واگذاری امور تصدی گری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بخش خصوصی استقبال کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه ها و صنوف فعال در حوزه گردشگری هم چنین اقدام سازمان در واگذاری امور تصدی گری و اعطای مجوزها به بخش خصوصی که با تدبیر دکتر محمد شریف ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفت را گامی بلند در تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی دانسته و اجرای این طرح را سبب رونق فعالیت های مرتبط با حوزه گردشگری اعلام کردند.  
براساس این گزارش اتحادیه ها و صنوف خدمات گردشگری با صدور بیانیه ها و ارسال نامه های تقدیر و تشکر ،ضمن تقدیر از برگزاری نشست های مفید اصناف گردشگری ، خواستار استمرار برگزاری چنین نشست هایی در جهت گسترش تعامل بخش خصوصی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شدند.
در بیانیه ها و نامه های اتحادیه ها و صنوف خدمات گردشگری از طرح واگذاری امور تصدی گری و اعطای مجوزها به عنوان حرکتی قانونمند و مفید در راستای حمایت از بخش خصوصی یادشده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.