استقبال ایکوموس ایران از انتخاب «محمدعلی نجفی»

ایران > دولت– ممتازنیوز:
مدیرعامل موسسه‌ فرهنگی ایکوموس ایران درپی انتشار یافتن خبر انتصاب محمدعلی نجفی به‌عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه که به امضای «مهدی حجت» رسیده آمده است: «موسسه‌ فرهنگی ایکوموس ایران به‌عنوان موسسه‌ای مردم‌نهاد و با نمایندگی ایکوموس جهانی، از خبر نویدبخش انتصاب جناب آقای دکتر نجفی به ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری‌ به گرمی استقبال می‌کند.

ایشان با داشتن سوابق فرهنگی طولانی در وزارت فرهنگ و آموزش عالی و وزارت آموزش و پرورشی از یک‌سو و توانایی در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی با اتکا به ریاست سازمان برنامه و بودجه از سوی دیگر‌، یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌های هوشیارانه‌ی رییس‌جمهور است.

همچنین در ادامه‌ی این مطلب آمده است: این انتصاب بارقه‌ی امیدی برای رفع نگرانی‌های زایدالوصفی که براثر سوءمدیریت سال‌های قبل ایجاد شده بود،‌ در بین کلیه علاقه‌مندان به میراث فرهنگی، صاحب‌نظران‌ و کارگزاران این حوزه به‌وجود آورده است.

موسسه‌ی فرهنگی ایکوموس ایران که شامل دلسوزترین کارشناسان زبده‌ی میراث فرهنگی است، با آرزوی بیشترین موفقیت برای جناب ایشان، آمادگی خود را برای هرگونه مساعدت و خدمت جهت پیشبرد اهداف عالی سازمان اعلام می‌دارد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.