استقبال بازدید کنندگان نشان دهنده سطح کیفی دوسالانه کاریکاتور

۱۸خردادماه،

بازدید کنندگان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور بیش از دوره های قبل بوده و این امر نشان دهنده بالا رفتن سطح کیفی آثار و دوسالانه است.

مسعود زنده روح کرمانی، دبیر هنری دوسالانه های تجسمی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمیممتازنیوز، دربارهٔ دهمین دوسالانه کاریکاتور تهران گفت: دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران از ۲۳ اردیبهشت در تهران و در محل مؤسسه فرهنگی – هنری صبا برگزار شده است.
وی اظهار داشت: این دوره از دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با موضوع، خرافه پرستی، گربه ایرانی و نیز موضوع آزاد برگزار شده است و در هر بخشی شاهد ارائه کاریکاتورهای فراوانی از سوی کاریکاتوریست های ایران و جهان هستیم.
وی عنوان کرد: در دهمین دوره دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران شاهد شرکت کاریکاتوریست های ۹۰ کشور جهان از اقصی نقاط جهان هستیم که این شرکت نشان دهنده موفقیت این رویداد بین المللی در جهان است.
دبیر هنری دوسالانه های تجسمی ایران گفت: تاکنون استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان هنری اعم از مخاطبان عام و خاص نسبت به نمایشگاه دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران صورت گرفته است.
وی گفت: آمار گرفته شده نشان دهنده آن است که در این دوره تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه این دوسالانه بیشتر از دوره های قبل بوده است و این امر بیانگر آن است که کیفیت آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران بالاتر رفته است.
زنده روح گفت: دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران تا بیستم خرداد در مؤسسه فرهنگی – هنری صبا ادامه دارد./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.