استقبال باشکوه از فرنگی کاران

جام جم آنلاین: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بامداد امروز(پنجشنبه) با استقبال باشکوه و بی نظیر مردم و به کشور بازگشتند.

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرنگی کاران کشورمان که با کسب سه مدال طلای حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی با شکست طلسم ۴۰ ساله برای نخستین بار قهرمان المپیک شدند و باعث کسب بهترین نتیجه کشتی در این رقابتها شدند، با استقبال تمدن استاندار تهران، رسولی نژاد و پیشنمازی معاونان وزارت ورزش و جوانان، حسن رنگرزنایب رئیس، عارف ربطی دبیرفدراسیون، اسداله رضایی مشاور اجرایی سرپرست، سید جواد رفوگر رئیس انستیتو کشتی و محمد مشهدی آقایی مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی و جمعی ازمسئولان وزارت ورزش، بسیج، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی وارد کشور شدند.

حضور پرشور مردم علاقمند به ورزش اول کشور و خانواده های کشتی گیران از نکات جالب توجه استقبال از دلاورمردان تیم ملی بود که محمد بنا سرمربی، اعضای کادر فنی تیمهای ملی و تک تک فرنگی کاران را تشویق می کردند.

 تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش کشور به همراه ثمربخش و قادری رئیس و نایب رئیس هیات کشتی مازندران و جمعی از مسئولان هیات کشتی تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

دکتر صادق محبوبی مشاور حوزه مدیریت تیمهای ملی،خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، طالب نعمت پور، محسن حاجی پور، افشین بیابانگرد و علی محمدی نیز در مراسم استقبال از فرنگی کاران شرکت داشتند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.