استقبال دولت از درخواست مناظره احمدی‌نژاد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
مشاور عالی رئیس جمهور دربارهٔ دعوت محمود احمدی‌نژاد از حسن روحانی برای برگزاری یک مناظره دو نفره، گفت: از مناظره استقبال می‌کنیم اما شرط مناظره آن است که رئیس دولت دهم شرط راستگویی را رعایت کند.

اکبر ترکان در گفتگو با مهر با بیان اینکه اطلاعی از ارسال نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به حسن روحانی رئیس جمهور برای برگزاری مناظره ندارم، گفت: به هر حال دولت یازدهم از مناظره و پاسخگویی محمود احمدی نژاد نسبت به عملکرد خود استقبال می کند اما شرط این مناظره آن است که رئیس دولت دهم راستگو باشد.

مشاور عالی رئیس جمهور افزود: حسن روحانی و محمود احمدی نژاد در یک سطح قرار ندارند که بخواهند با هم مناظره کنند اما به هر حال، ما از پاسخگویی رئیس دولت دهم استقبال می کنیم.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرده است. احمدی نژاد گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را سبب دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    مناظره نکنند بهتره چون حسن یک دوره ای میشه

  2. نام شما...:

    شرط احمدی نژاد چیه؟راست و دروغش رو مردم تشخیص میدن،اگه مردین بیاین مناظره و نترسید

  3. محمد:

    خواهشن مناظره بزارید

  4. کاربر:

    اینکه چه کسی راستگوست و چه کسی دروغگو ، با دلایل و مستندات مشخص میشود و مردم نیز داوران خوبی هستند و پیش شرط راستگوئی کردن طرف مقابل ، نوعی فرار به جلوست. باشد با انجام مناظره زنده در صدا و سیما مردم شعر معروف را بیاد آورند :
    خوش بود گر محک تجربه آید به میان. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.