استقبال سرد از نظرسنجی فیس‌بوک

نظرخواهی فیس بوک در مورد تغییرات در سیاست های حریم شخصی این سایت با برخورد سرد و منفی آنان مواجه شد.
به گزارش فارس به نقل از ان پی آر، معدود کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند عمدتا دیدگاهی منفی نسبت به تصمیمات فیس بوک در جهت تغییر سیاست گذاری های این سایت داشتند.
گفتنی است تنها ۱۳ درصد از کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی موافقت خود را با تغییر سیاست های این سایت در حوزه حریم شخصی اعلام کردند. جالب اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در این نظرسنجی هم ۳۴۲۶۰۰ نفر بوده که تنها معادل ۰٫۱ درصد از حداقل تعداد افراد مورد نیاز برای معتبر دانسته شدن نتایج نظرسنجی مذکور بوده است.
مدیران فیس بوک قبلا اعلام کرده بودند تنها اگر ۳۰ درصد از کل ۹۰۱ میلیون نفر عضو فعال این سایت در نظرسنجی یاد شده شرکت کنند، نتایج آن را می پذیرند، اما با این استقبال سرد مشخص نیست چه تصمیمی در مورد سیاست گذاری حریم شخصی سایت یاد شده اتخاذ خواهد شد. ۳۰ درصد جمعیت فیس بوک معادل ۲۷۰ میلیون نفر است که ۸۶ درصد از کل جمعیت آمریکا را شامل می شود.
Jaime Schopflin سخنگوی فیس بوک از اینکه تعداد بسیار بسیار اندکی از کاربران فیس بوک از آن برای رای دادن استفاده کرده اند، اظهار ناامیدی کرده است. وی افزوده که مشخص است این شیوه قابل اجرا نیست و باید راه های دیگری برای پی بردن به نظرات کاربران شناسایی شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.