استقبال مردم آمریکا از مستند ضد اوباما!!

مردم آمریکا استقبال بسیار خوبی از مستند «۲۰۱۶: آمریکای اوباما» داشته‌اند.

 

 mostanad obama

 

پس از استقبال خوب مردم آمریکا در چندین شهر از جمله نیویورک از مستند ضد اوباما با عنوان «۲۰۱۶: آمریکای اوباما» این مستند طی هفته جاری در سراسر آمریکا اکران می‌شود.

 

مستند «۲۰۱۶: آمریکای اوباما» که تصویری از آمریکا در سال ۲۰۱۶ در صورت ابقای «باراک اوباما» در سمت ریاست جمهوری را ارائه می‌دهد و شامل مصاحبه‌ای با «جورج اوباما» ـ برادر ناتنی باراک اوباما ـ است، در اولین هفته‌ی اکران توانست به مجموع فروش دو میلیون دلار دست یابد و پس از مستند «بولی» (۲/۳ میلیون دلار) در مکان دوم بهترین مستند سال و دوازدهمین مستند سیاسی تاریخ سینما نام بگیرد.

 

این مستند که بر اساس کتاب «ریشه‌های خشم اوباما» به قلم «دینش دسوزا»، نویسنده‌ی محافظه‌کار آمریکائی و کارگردانی «دسوزا» و «جان سولیوان» ساخته شده است، در ۱۰۷۵ سالن سینما به نمایش گذاشته می‌شود.

 

کمپانی «راکی مونتین»، توزیع‌کننده‌ی مستند اوباما از اواسط جولای اکران این مستند را آغاز کرد و به تدریج با افزایش سینماهای نمایش دهنده این مستند به سینماهای لس آنجلس و نیویورک رسید.

 

مستند «۲۰۱۶: آمریکای اوباما»در جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا پس از فیلم‌های «شوالیه تاریکی» و «یادآوری کامل» در رتبه سوم قرار گرفت.

منبع:ایسنا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.