استقبال گسترده از اهدای کتاب در بیمارستان امام خمینی (ره)

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بیمارستان امام خمینی (ره) صبح امروز و هم‌زمان با ۲۴ آبان ماه؛ روز کتاب و کتاب‌خوانی میزبان اهدای نمادین کتاب بود که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران iبه نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره هفته کتاب؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید احسان قاضی‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه اجرای طرح نمادین کتاب و پس از دانشگاه تهران iبه بیمارستان امام خمینی (ره) رفتند تا در این مکان کتاب iبه مردم هدیه کنند.
بنابراین گزارش تفسیری؛ این مراسم در بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم برگزار شد و طی آن رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از اجرای گسترده این طرح، اظهار رضایت‌مندی کرد.
لازم iبه ذکر است؛ مراسم اهدای کتاب iبه مناسبت روز ۲۴ آبان‌ماه روز کتاب‌و کتاب‌خوانی و با هدف احیای سنت اهدای کتاب iبه صورت هم‌زمان از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در ۱۵۰ نقطه تهران و سراسر کشور با عرضه بیش از ۴۰۰ هزار کتاب برگزار شد.
گفتنی است؛ بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.