استقرار کارشناسان سازمان هدفمندی در دبیرستان البرز

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، دبیرستان البرز این روزها مملو از جمعیتی است که برای رفع مشکلات مربوط به عدم دریافت یارانه به این محل مراجعه می کنند.

مسوولان مستقر در دبیرستان البرز نیز برای رفع اطلاعات هویتی مربوط به ازدواج، طلاق و فوت و همچنین افرادی که در سامانه سازمان هدفمند کردن یارانه ها به صورت اشتباه گزینه انصراف را انتخاب کرده اند، مشکلات آنان را رفع می کنند.

در این ستاد نمایندگان بانک های سپه، پست بانک، رفاه کارگران، مسکن، تجارت، ملی، ملت و صادرات و نمایندگانی از مرکز آمار ایران حضور دارند تا مشکلات پیش آمده برای دریافت کنندگان یارانه را حل کنند.

خانوارهایی که از بانک ها یاد شده، یارانه خود را دریافت می کنند، می تواند در صورت انتخاب گزینه اشتباه به این محل مراجعه کنند، اما خانوار هایی که غیر از بانک های یارانه خود را دریافت می کنند، در صورت اشتباه باید به شعب بانک مورد نظر مراجعه کنند.

همچنین دو سالن در دبیرستان البرز‌ برای رفع مشکلات اطلاعات هدفمند کردن یارانه اختصاص یافته که سالن اول مربوط به اطلاعات فوت سرپرستان خانوار، ازدواج و طلاق است که مسوولان این بخش طبق روال روزهای گذشته به کار خود ادامه می دهند.

یکی دیگر از سالن ها، محل مراجعه پیام گیرندگان درخواست یارانه ای است که پس از مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه ها به صورت اشتباه گزینه انصراف را به جای عدم انصراف انتخاب کرده اند و باید به دبیرستان البرز مراجعه کنند.

بسیاری از مراجعه کنندگان باز نشدن سامانه سازمان هدفمند کردن یارانه ها را دلیل حضورشان در دبیرستان البرز اعلام کردند که مسوولان این ستاد آنها را به محل ها و افراد مشخص راهنمایی می کردند.

با توجه به نزدیکی پایان زمان مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه ها و افزایش نگرانی مردم در خصوص وضعیت یارانه نقدی خانوارها، اطلاع رسانی دقیق از سوی مسوولان ذیربط می تواند بسیاری از مشکلات آنان در این خصوص را کاهش دهد.

اقتصام** ۹۱۴۱/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۰۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.