استقرار موشک‌های پاتریوت در منطقه اقدام صهیونیستی در جهت فروپاشی امنیت منطقه

۲۱م دیماه ،

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استقرار موشک‌های پاتریوت حرکتی صهیونیستی در جهت برهم زدن آرامش منطقه بوده در حالی که امنیت در حال حاضر در خاورمیانه حکمفرما است.

میرحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز سوریه و ترکیه و اقدام آلمان و هلند در خصوص فعال‌سازی این سامانه‌های موشکی گفت: استقرار این موشک‌ها حرکتی صهیونیستی در جهت برهم زدن آرامش منطقه بوده در حالی که امنیت در حال حاضر در خاورمیانه حکمفرما است. 

وی در ادامه استقرار این موشک‌ها را عاملی جهت بر هم خوردن آرامش در منطقه خواند و تصریح کرد: ترکیه قراردادی با ناتو بسته و در جهت افزایش موشک‌های پاتریوت که عاملی برای برهم زدن آرامش مردم منطقه است و هرچه تعداد این موشک‌ها افزایش یابد تفرقه و نزاع میان مردم بیشتر خواهد شد.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: این کشورهای منطقه می باشند که سبب  وحدت و یکپارچگی می‌شوند و هر چه تعداد این موشک‌ها بیشتر شود تفرقه و دوگانگی میان کشورهای دوست و همسایه افزایش خواهد یافت.
 
آصفری در پایان از عکس‌العمل کشورمان در خصوص احتمال به خطر افتادن منافع ایران که در مرز ترکیه و سوریه قرار دارد خاطرنشان کرد: مطمئنا جمهوری اسلامی در صورت احتمال خطر این موشک‌ها برای کشورمان بی‌تفاوت نخواهد بود و نظر خود را با قاطعیت به جوامع بین‌المللی اعلام می‌کند چرا که نیروهای مسلح کشور از توانایی بالایی برخوردار بوده و به تبع آن هر نوع ناامنی که با آن مواجه شویم در مقابل آن ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.