استقرار کمیته تحقیق و تفحص در کارخانه‌‌های خودروسازی

اردیبهشت ۱۴۰۳

علی‌لو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی گفت: در حال حاضر کمیته تحقیق و تفحص در شرکت‌های خودروسازی مستقر شده‌اند تا با همکاری خودروسازان، بررسی‌های لازم در زمانی که معیین شده به اتمام رسد.

“علی علی‌لو” نماینده مردم شبستر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، دربارهٔ آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی، اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در حال جمع‌آوری اطلاعات و تشکیل کمیته‌های جانبی تخصصی بوده تا گزارشات خود را پس از نهایی شدن به مجلس ارائه کند.

وی با تاکید بر این که در این تحقیق و تفحص اطلاعات خوبی بدست آمده،‌ افزود: در روند تحقیق و تفحص پیشرفت‌های خوبی حاصل شده، اما این اطلاعات مسجل نیست و نیازمند تکمیل و پختگی بیشتری است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته تحقیق و تفحص در شرکت‌های خودروسازی مستقر شده‌اند تا با همکاری خودروسازان بررسی‌های لازم در زمانی که معیین شده به اتمام رسد.

گفتنی است؛ ۱۵ نفر از نمایندگان به نام‌های بیاتیان، خان‌محمدی، نعمتی، علیلو، جراره، فتاحی، دهقانی، صادقی، طاهری، سیدشریف حسینی، زارعی، سبحانی‌فر، منصوری، بیگلری و حسینی‌صدر به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.