استقلال بایدباباشگاه سپاهان مذاکره کندنه بازیکن

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اینکه گفته می شود عمادرضا قصد دارد بابت طلبی که از سپاهان دارد از این باشگاه شکایت کند، عنوان کرد: عمادرضا طبق امضایی که خودش به باشگاه سپاهان داده قراردادش را فسخ کرد و قرار شد وقتی بدهی مالیاتی او پرداخت شود که با هر تیم جدیدی که قرارداد بست یک سوم قراردادش را به به سپاهان بدهد. اگر عمادرضا ادعای جدیدی کرده باشد قطعا بخش حقوقی باشگاه سپاهان به این مورد رسیدگی می کند.

سرپرست سپاهان در خصوص اینکه باشگاه استقلال از وی به دلیل جوسازی علیه این باشگاه در آستانه بازی آبی پوشان با سپاهان گلایه مند شده، گفت: حرفی علیه این باشگاه نزده ام و همیشه از این تیم تعریف کرده ام. به من گفتند میلاد زنیدپور خودش با استقلال به توافق رسیده و جواب دادم این بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و تا ۱۰ سال دیگر هم با او قرارداد امضا نمایند تا وقتی که ما قرارداد این بازیکن را فسخ نکنیم فایده ای ندارد. استقلال باید با باشگاه سپاهان مذاکره کند نه خود بازیکن.

خوروش درباره اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان به دنبال جدایی محمد باقر صادقی است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما روی صادقی حساب کرده ایم. اگر هم روزی بخواهیم دروازه بان بگیریم صادقی را حفظ می کنیم. کرانچار همیشه از صادقی به عنوان دروازه بان خوب یاد کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.