استقلال به یک قدمی قهرمانی رسید

۲۹فروردین۱۳،

سپاهان با شکست دو بر یک برابر داماش گیلان از کورس قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر جا ماند. آبی‌پوشان پایتخت در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان یک هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی خود را جشن خواهند گرفت.

ایسنا: سپاهان با شکست دو بر یک برابر داماش گیلان از کورس قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر جا ماند. آبی‌پوشان پایتخت در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان یک هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی خود را جشن خواهند گرفت.

از هفته‌ سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم داماش با یک بازی دور از انتظار مهمان مدعی خود را شکست داد. دو گل داماش را مصطفی حاجتی و امین متوسل‌زاده در دقایق ۲۱ و ۴۰ برای داماش به ثمر رساندند. تک گل دقیقه ۹۳ محمدرضا خلعتبری تنها از سنگینی شکست شاگردان زلاتکو کرانچار کاست.

در نیمه اول این دیدار احسان حاج‌صفی و بولکو از سپاهان و محمد مختاری و بوبک کبه از داماش با کارت زرد داور جریمه شدند. در ادامه محمد مختاری از داماش با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۵۲ از سوی داور اخراج شد.

داماش با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و احتمال سقوط مستقیمش به دسته‌ اول را منتفی ساخت؛ هرچند این تیم همچنان خطر حضور در پلی‌آف را حس خواهد کرد. سپاهان هم که با امید بسیار برای صدرنشینی در این دیدار به میدان آمده بود، همچنان ۶۳ امتیازی باقی و چشم انتظار بازی استقلال و فولاد ماند.

استقلال تهران در صورت پیروزی برابر فولاد یک هفته پیش از پایان فصل قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.