استقلال-سپاهان ؛ لطفا در نود دقیقه تمامش کنید

۸فروردین ۱۳،

استقلال-سپاهان ؛ لطفا در نود دقیقه تمامش کنید

دو تیم استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبال آنلاین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بالاخره پس کش و قوس های فراوان در خصوص زمان برگزاری،فردا شنبه،ساعت ۱۷، بین دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیداری فوق العاده حساس و سرنوشت ساز برای دو تیم.

 تیم استقلال تهران خاطره ی خوشی از میزبانی سپاهان در آزادی ندارد.آبی پوشان در سال ۱۳۸۳ در فینال جام حذفی با احتساب دیدار رفت و برگشت قهرمانی را از کف دادند و این تیم سپاهانی بود که مقابل چشمان هواداران آبی پوش جام قهرمانی را از آن خود کرد. البته تیم استقلال تهران با کسب ۵ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم محسوب می شود و برای ثبت ۶ قهرمانی خود در جام حذفی مقابل زردپوشان صف آرایی می کند.

دو تیم علاوه بر رقابت سخت و فشرده در رقابت های جام حذفی در لیگ برتر نیز بدنبال قهرمانی می باشند. تیم سپاهان اصفهان  در مدت حضورش در لیگ برتر خود را به عنوان تیمی قدرتمند و با شخصیت معرفی کرده است از این رو آنها نیز بدنبال کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی می باشند. گفتنی استتیم سپاهان اصفهان در سالهای ۸۳-۸۲ ،۸۵-۸۴،۸۶- ۸۵ قهرمان جام حذفی شده است.

 دیدار فردا برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم علاوه بر صعود به فینال جام حذفی از لحاظ روحی و روانی نیز پیامدهای مثبتی در بردارد و با توجه به اینکه در هفته ۳۲ لیگ برتر دو تیم باید با یکدیگر مصاف کنند لذا پیروزی در دیدار یکشنبه بسیار حائز  اهمیت است.

 خبر بد برای زرد پوشان اصفهانی مصدومیت محمدرضا خلعتبری در دیدار مقابل تراکتورسازی بود که حضور این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار داده است. استقلالی ها نیز حسن اشجاری را به سبب سانحه رانندگی که در روزهای ابتدایی سال تازه برایش به وجود آمد در این مسابقه در اختیار ندارند.

نکته قابل توجه این بازی گره خوردن صعود به فینال جام حذفی با آینده آسیایی ایران است.سه روز بعد از این بازی سپاهان برابر الاهلی قرار می گیرد و استقلال با الهلال جدال می کند.بنابراین فوتبال ایران باید امیدوار باشد رقابت تیم های اول و دوم لیگ ایران در نود دقیقه تمام شود تا دو تیم برای جدال با تیم های عربی وارد بازی فرسایشی نشوند.پر واضح است که پیروز این میدان با روحیه مضاعفی با حریف آسیایی خود رودررو می شود.

 نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد احتمال برگزاری یک دربی تاریخی است.اگر استقلال به فینال راه یابد و پرسپولیس هم موفق به حذف داماش شود دربی فوق العاده حساس پایتخت را به عنوان فینال جام حذفی ملاحظه خواهیم کرد.

 

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.