استقلال شایسته قهرمانی بود

۲۱اردیبهشت،

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فصل دوازدهم دوران شکوفایی تیم فوتبال استقلال بود به همین دلیل قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من کیفیت لیگ دوازدهم بسیار بالا بود و اکثر تیم هایی که از آنها انتظار می رفت در صدر جدول لیگ دوازدهم قرار گرفتند و این نشان دهنده عملکرد خوب مربیان و کادر فنی بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: خدارا شکر در لیگ دوازدهم استقلال به سبب شرایط مناسبی که داشت بسیار عالی عمل کرد و تمام تلاش خود را برای گرفتن جام قهرمانی به کار گرفت و شایستگی این پیروزی را داشت.

دین محمدی اضافه کرد: به نظر من کیفیت داوری بالایی داشتیم و داوران از شرایط فیزیکی بسیار خوبی برخوردار بودند و توانستند از پس داوری این بازی ها برآیند.

وی در مورد فاکتورهای تیم استقلال بیان کرد: هم بستگی، همدلی، پشت هم بودن از فاکتورهایی بود که سبب شد استقلال ببرد و جام قهرمانی را از آن خود کند و این برد به سبب وجود مربیان و کادر فنی مجرب بوده است.

دین محمدی در ادامه گفت: کادر فنی به سبب عملکرد بسیار عالی که داشت نتیجه مطلوبی هم گرفت و این نتیجه در شان و منزلت استقلال بود، این عنوان قهرمانی شایسته استقلال بود نه تیم دیگری.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در لیگ دوازدهم پدیده آنچنانی نداشتیم، اما یعقوب کریمی در تیم نفت آبادان یکی از پدیده های لیگ ۱۲ بود./محَ


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.