استقلال لیگ برتر را با برد شروع کرد/ گل ۳ امتیازی جانواریو تقدیم به ۵۰ هزار تماشاگر

به گزارش خبرآنلاین؛ عطش برای تماشای بازی های استقلال در لیگ برتر. این یکی از دلایلی بود که باعث شد تا در نخستین بازی آبی پوشان در لیگ برتر دوازدهم که از ساعت ۲۲٫۱۵ شروع شد ۵۰ هزار هوادار به آزادی بیایند و یک صدا داد بزنند « استقلال». آنها دل‌تنگ شده بودند. دل‌تنگ برای تشویق کردن ستاره های محبوب‌شان. از سید مهدی رحمتی گرفته تا میثم بائو؛ داداش سیا، آرش آقای گل و البته میلاد میداوودی؛ آن هم با آن سبک خاصی که در تشویق این بازیکن دارند. «میلاد میداووی؛واویلا،واویلا».

هیجان بود و هیجان. به خصوص که در بازی استقلال با آلومینیوم لیگ برتر رسما افتتاح شد و کاپیتان آبی پوشان مرام‌نامه آن را قرائت کرد. از تشویق کردن های «رحمتیِ حجازی» که بگذریم و به زمان آغاز بازی برسیم فریادهایی به جز نام امیر قلعه نویی به گوش نمی رسید. کل و کل های همیشگی با رقیب سنتی (پرسپولیس) باعث شده بود تا استقلالی ها مدام سرمربی خود را که از نشستن روی نیمکت محروم بود را تشویق کنند.

زدن سوت بازی توسط احمد صالحی و شروع هیجانی دیگر. البته این بار این هیجان هواداران را وادار به سکوت کرده بود. آلومینیوم تیم ناشناخته ای بود که در بازی دوستانه پرسپولیس را برده بود و سرمربی ای آن را هدایت می کرد که از تجربه بالایی برخوردار است؛ اکبر میثاقیان. احتیاط شرط عقل بود و استقلالی ها هرچند که در خانه خود بازی می کردند اما نباید بی گدار هم به آب می زدند.

محک زدن تیم میثاقیان بیشترین کاری بود که شاگردان قلعه نویی در نیمه نخست انجام دادند. به همین دلیل هم بود که این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم اما استقلالی ها تغییر بزرگی کرده بودند. آنها از این رو به آن رو شده بودند و طوری روی دروازه آلومینیوم فشار آوردند که جان دوباره ای به هواداران دادند. ورود جانواریو به زمین به جای جی لوید ساموئل که عملکرد خوبی هم در نیمه نخست نداشت ورزشگاه را منفجر کرد. محبوبیت بازیکن برزیلی استقلال بر کسی پوشیده نیست. همان زمان که طرفداران جانواریو را به شدت تشویق می کردند او با یک ضربه شوت زمینی نخستین گل استقلالی ها در لیگ برتر دوازدهم را به ثمر رساند تا هواداران دیگر قابل کنترل نباشند. جانواریو، امیر قلعه نویی و مدیر محبوب ما، حاج علی فتح الله از جمله شعارهایی بود که تا دقایقی پس از گلزنی آبی پوشان در دقیقه ۵۶ به گوش می رسید.

 استقلال با همین گل موفق شد آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد تا سه امتیاز از اولین بازی اش در لیگ برتر دوازدهم بگیرد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.