استمرار بیداری اسلامی در گروی وحدت جهان اسلام است

۱۰اردیبهشت،

یکی از علمای لبنانی حاضر در اجلاس علما و بیداری اسلامی:

یکی از علمای لبنانی شرکت‌کننده در اجلاس “علما و بیداری اسلامی” گفت : تداوم جریان بیداری اسلامی منوط به اتحاد جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاری اجلاس “علما و بیداری اسلامی” احمد الزین از علمای لبنانی شرکت‌کننده در این اجلاس گفت: اروپا با وجود جنگهای مختلف  درنهایت به اتحاد رسید و ایالات گوناگون آمریکا نیز با هم متحد شده و ایالات متحده امریکا را به وجود اوردند اما چرا تاکنون جهان اسلام نتوانسته به وحدت برسد؟

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت بیش از پیش امت اسلام تصریح کرد: شرع مقدس اسلام بر اتحاد مسلمین تاکید کرده است که باید همگان در این مسیر حرکت کنند و این، رمز تداوم جریان بیداری اسلامی است.

الزین افزود: باید به مردم مسلمان ایران به خاطر وحدت و داشتن رهبری واحد همچون امام خمینی(ره) و پس از ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریک گفت.

وی خطاب به گروههای سکولار و لائیک در جهان اسلام نیز گفت: بهتر است شما به این سوال فکر کنید که ایا منافع جهان اسلام اقتضا می‌کند که ما با هم تفرقه داشته باشیم یا وحدت؟

این عالم لبنانی در پایان  از مجاهدات “سیدحسن نصرالله” دبیر کل حزب‌الله لبنان در مبارزه با رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین از ولایتی دبیر کل اجلاس جهانی بیداری اسلامی به خاطر برگزاری این نشست تشکر کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.