استناد یک مقام انگلیس به آیه قرآن

۰۵خردادماه،

در پی تشدید اقدامات نژادپرستانه ضد مسلمانان انگلیس پس از کشته شدن یک سرباز با ضربات چاقو معاون اول وزیر این کشور با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تأکید کرد “تروریسم هیچ دینی ندارد”.

ممتازنیوز: در پی تشدید اقدامات نژادپرستانه ضد مسلمانان انگلیس پس از کشته شدن یک سرباز با ضربات چاقو معاون اول وزیر این کشور با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تأکید کرد “تروریسم هیچ دینی ندارد”.

 “نیک کلیج” در نشستی با نمایندگان اقشار و پیروان ادیان مختلف انگلیس به آیه ۳۲ از سوره “مائده” استناد کرد که خداوند در آن می فرماید: ” مَن قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً” یعنی ” هرکس فردی را – جز به قصاص قتل، یا به جزای فساد در روی زمین – بکشد مانند این است که همه مردم را کشته باشد.”

این نشست در مرکز محلی “ایرلنگتون” در مرکز لندن و با هدف اعلام وحدت جامعه انگلیس در مقابله با اقدامات تروریستی و پس از کشته شدن یک سرباز انگلیسی بر اثر ضربات چاقو برگزار شد.

معاون اول وزیر انگلیس خاطرنشان کرد: در نشست امروز یکی از سخنرانان اظهار داشت که تروریسم، هیچ دینی ندارد. زیرا هیچ دینی نمی تواند خشونت را توجیه کند ومن کاملا با این دیدگاه موافقم.

در پی کشته شدن یک سرباز انگلیسی با ضربات چاقو در لندن، موجی از حملات نژادپرستانه ضد مسلمانان در این کشور به راه افتاده است.

پایگاه خبری العالم


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.