استیضاح وزیر ورزش در اولویت کار نمایندگان نیست/ مخالفت فراکسیون ورزش با استیضاح عباسی

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از مخالفت فراکسیون ورزش مجلس با استیضاح محمد عباسی خبر داد و گفت: این فراکسیون با استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان در شرایط فعلی کشور مخالف است.

وی در ادامه افزود:‌ در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی و نوسانات ارز، برای رسیدگی ارجحیت دارد نباید وقت مجلس را با استیضاح وزیر ورزش و جوانان که اولویتی برای مردم و نظام ندارد، گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد:‌ با توجه به موفقیت‌های کسب‌شده در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن که باعث ایجاد نوعی شادی و نشاط در بین قشر جوان کشور شد، نباید به این مسائل دامن زده شود چرا که استیضاح وزیر ورزش و جوانان هیچگونه تغییری در برنامه‌های این حوزه نخواهد داشت.

گروسی در پایان اضافه کرد: جوّ و فضای موجود مجلس نیز برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به گونه‌ای است که باید از استیضاح عباسی صرفنظر کرد چرا که بهترین کار این بوده و از تنش‌های موجود خواهد کاست.

گفتنی است  طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در آخرین جلسه علنی مجلس توسط هیئت‌رئیسه اعلام وصول شد و طبق جدول زمانبندی اعلام‌شده فردا(یکشنبه) با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.