استیل آذین زاگرس می‌تواندمثل فجرموفق شود

آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد حضورش در تیم استیل آذین زاگرس، گفت: هنوز باشگاه با من تماسی نداشته اما پرویز مظلومی با من تماس گرفت و گفت امروز جلسه معارفه در تیم استیل آذین داریم و باید در این تیم کار کنیم.

وی در مورد اینکه استیل آذین زاگرس در انتهای جدول لیگ قرار دارد، گفت: مشخص است که استیل آذین تاکنون وضعیت مناسبی در لیگ برتر نداشته با این حال به عقیده من تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتر فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به سایرین تفاوت دارند و بهترین بازیکنان ایران که تعدادشان هم محدود است فقط ۱۵ درصد از دیگر بازیکنان برتر هستند.

حجازی ادامه داد: فجرسپاسی بدون بازیکن نامدار و با بازیکنان جوان بی‌ادعا توانسته در لیگ برتر موفق شود. استیل آذین هم می‌تواند در لیگ برتر مثل فجر موفق عمل کند. البته من هنوز تیم و بازیکنان استیل آذین را از نزدیک ندیده‌ام و نمی‌دانم چند بازیکن می‌تواند این تیم جذب کند ولی قطعا این تیم با پتانسیل بالای تماشاگران و بازیکنانش می‌تواند در لیگ برتر بماند. بازی این تیم مقابل پرسپولیس را دیده‌ام. ضمن اینکه قرار است این تیم از سوی مسئولان هم حمایت شود بنابراین می‌تواند در لیگ برتر بماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.