استیشن مرسدس با روح برابوس

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

برابوس از برنامه تازه خود پرده پرداشت و نشان داد که واگن ۲۰۲۴ E63 AMG تنها مصارف خانوادگی ندارد، بلکه می تواند خودرویی اسپرت و قوی شود. این خودرو برای عموم در نمایشگاه اسن رونمایی خواهد شد.

2014 Mercedes-Benz E63 AMG Wagon Brabus 850

۲۰۲۴ Mercedes-Benz E63 AMG Wagon Brabus 850

این سوپر واگن آلمانی هم اکنون از موتور تازهی بهره می برد. برابوس موتور ۵٫۴۶۱ سی سی را کوچک دانسته و یک موتور ۵٫۹۱۲ سی سی توئین توربو V8 را جایگزین آن کرده است. همچنین برای ارتقای بیشتر، این خودرو شاهد دریافت توربو های اختصاصی، کمپرسور های بزرگتر و منیفولدهای اگزوز تازه بوده است.

نتیجه این تغییرات این است که قدرت و گشتاور خروجی این خودرو از ۵۸۵ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر در مدل اس به رقم ۸۵۰ اسب بخار و ۱٫۴۵۰ نیوتن متر رسیده است. گشتاور این خودرو به صورت الکترونیکی در ۱۱۵۰ نیوتن متر محدود شده است. سبب این موضوع حفظ طول عمر موتور است.

این کیت که بر روی هر دو مدل RWD و ۴MATIC مرسدس بنز E63 AMG واگن ساز گار است، آن را قادر می سازد که صفر تا صد کیلومتر را ظرف ۳٫۱ ثانیه طی کند و در نهایت به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد(محدود شده). اما اگر نیاز به هیجان بیشتری دارید می توانید بسته high-performance را سفارش دهید، در اینصورت خودرو شما می تواند حداکثر تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

گذشته از دستاورد های قابل توجه برابوس در عملکرد، ظاهر این واگن نیز جذاب تر و اسپرت تر از قبل شده است. بعضی قطعات فیبرکربنی به این خودرو اضافه شده است مثل اسپویلر های جلو و دیفیوزر عقب. همچنین سیستم اگزوز اسپرت با چهار لوله خروجی، چرخ های آلیاژی ۲۰ اینچی به همراه آپشن های قابل سفارش برای کابین از ویژگی های تازه برابوس بر روی این خودرو می باشند. مشتریان این خودرو می توانند کابین آن را از چرم آلکانترا با تریم های آلومینیومی و دیگر جزعیات منحضر به فرد سفارش دهند.

۱۲

آذر


1728233072937983293


سید علیرضا سیادتی، مترجم خبرها و اتفاقهای خودرو در پایگاه اینترنتی پدال


مرسدس بنز ۲۰۲۴ AMG استیشن برابوس تیونینگ


فیسبوک


۰ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.