اسدی: انگیزه زیادی مقابل سایپا داریم

  مرتضی اسدی در گفتگوی با پانا در تبریز افزود: سرمربی جدید تجربه مربی گری در آسیا را دارد و امیدواریم با عنایت خداوند و زحمات سرمربی و دستیاران و حمایت هواداران بتوانیم نماینده خوبی در آسیا برای ایران باشیم.

کاپیتان تراکتورسازان تصریح کرد: اردوی ترکیه اردوی خوبی بود و تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم و صبح و بعد از ظهر به تمرین مشغول بودیم و دو دیدار تدارکاتی هم برگزار کردیم که کمک کرد برای آمادگی بدنی بازیکنانمان کرد.

کاپیتان تیم تراکتورسازی اظهار داشت:محمد نصرتی بازیکن با تجربه ای است و بازی کردن در کنار او افتخاری برای من است و سر بازو بند هیچ مشکلی نداریم.

وی در پایان گفت: رتبه سال قبل ما خیلی ها را شگفت زده کرد و ما باید با سعی و تلاش خود این رتبه را امسال ارتقاء داده و مقام قهرمانی را کسب کنیم تا شاید بتوانیم بخشی از زحمات هواداران را جبران کنیم.

اسدی ادامه داد: بازیکنان با انگیزه تمرین کرده اند و امیدوارم مزد تلاشهایمان را بگیریم و با کسب اولین پیروزی در لیگ برتر هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم.

وی در خصوص اولین دیدار لیگ مقابل سایپا خاطرنشان کرد:این بازی خیلی حساس است و ما در اکثر بازیهایی که در تبریز مقابل سایپا برگزار کردیم نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم با حمایت هواداران رکورد مساوی ها مقابل این تیم را در تبریز بشکنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.