اسد در دیدار با جلیلی: ارتش سوریه برای رویارویی با هر تهدیدی آماده است

۱۵ام بهمن ،

sana-46.jpg

رئیس جمهوری سوریه با اعلام اینکه تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه نشان دهنده نقش این رژیم در تحولات سوریه است، اعلام کرد: ارتش سوریه برای رویارویی با هر نوع تهدیدی آماده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و هیات همراهش با اشاره به حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق گفت: تجاوز اخیر اسرائیل از نقش این رژیم در همکاری با گروه‌های خارجی برای ناامن کردن سوریه پرده برداشت.

وی گفت: اسرائیل با همکاری طرف‌های خارجی و هم‌پیمانانی که در خاک سوریه دارد قصد دارد سوریه را از مواضع خود در دفاع از مسائل منطقه‌ای به عقب براند.

در این دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نیز با اشاره به این که جهان اسلام پشتیبان سوریه در مواجهه با رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد؛ مقاومت مردم و نظام سوریه در مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت در چند دهه اخیر ستودنی است.

وی ضمن اعلام آمادگی ایران برای بازسازی سوریه و کاهش رنج‌های تحمیل شده به مردم این کشور ابراز امیدواری کرد، دولت و مردم سوریه از مسیر گفت‌وگوهای ملی و راه حل سیاسی، جایگاه شایسته منطقه‌یی سوریه در حمایت از مقاومت را درخشان‌تر از قبل تثبیت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.