اسرائیل: در صورت ادامه موشک‌پرانی فلسطینی‌ها، رهبر حماس را هدف می‌گیریم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسرائیل کاتز، وزیر حمل و نقل اسرائیل، iبه بی‌بی‌سی گفته است اگر موشک‌پرانی از نوار غزه متوقف نشود، ارتش اسرائیل اسماعیل هنیه، رهبر حماس، را هدف قرار می‌دهد. وی گفته است هیچیک از رهبران حماس در امان نخواهند بود.

به گزارش انتخاب iبه نقل از بی بی سی، روز پنجشنبه، ٢۵ آبان (١۵ نوامبر)، سخنگوی پلیس اسرائیل گفت که اصابت موشک های فلسطینی پرتاب شده از نوار غزه iبه نقاطی در فاصله سی کیلومتری اسرائیل سه نفر را کشته و چهار نفر دیگر را زخمی کرده است.

در نوار غزه، کارکنان مراکز درمانی گفتند که در ساعات اولیه روز پنجشنبه، سه تن از فلسطینیان در حمله هوایی اسرائیل iبه محلی در نزدیکی شهر خان یونس جان خود را از دست دادند. براساس این گزارش، از وقت آغاز درگیری های اخیر بین اسرائیل و فلسطینیان، یازده نفر در غزه کشته و دست کم یکصد و پانزده تن دیگر زخمی شده اند.

به گفته منابع فلسطینی، کشته شدگان عبارت بودند از پنج عضو حماس، دو کودک، یک زن و یک مرد سالمند اما هویت دو نفر دیگر هنوز مشخص نشده است.

درگیری های اخیر بین اسرائیل و فلسطینیان روز گذشته و با کشته شدن احمد سعید خلیل الجعبری، فرمانده تیپ عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، در حمله هوایی اسرائیل آغاز شد.

ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، گفته است که عملیات حاضر با هدف تقویت توان بازدارندگی اسرائیل و آسیب رساندن iبه امکانات موشکی گروه تندرو فلسطینی در غزه iبه اجرا گذاشته شده است.

در مقابل، مقامات حماس گفته اند که عملیات اسرائیل “به منزله اعلام جنگ” بوده است.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.