اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام قلب تپنده گلکسی نوت ۳ خواهد بود

ممتازنیوز:

big1

براساس آخرین خبرهای بدست آمده از سرزمین مادری سامسونگ، نسل بعدی اسمارت فون ها یا فبلت های گلکسی نوت یا همان گلکسی نوت ۳ دارای قدرتمندترین پردازنده کوالکام تا به امروز یعنی اسنپ دراگون ۸۰۰ می باشد و در آن اثری از اکسینوس ۸ هسته ای سامسونگ نیست.

به نظر می رسد که سامسونگ واقعا با مشکلات جدی در تولید این چیپ ست قدرتمند روبروست و به این نتیجه رسیده که Snapdragon 800 هم پردازنده ای قدرتمندتر است و هم تراشه ای ارزان تر. برخلاف چیپ ست اکسینوس، پلتفرم اسنپ دراگون ۸۰۰ دارای LTE نیز می باشد، در حالیکه سامسونگ برای پشتیبانی از LTE برروی اکسینوس نیازمند یک سخت افزار مجزاست.

چیپ اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام دارای چهار هسته Krait 400 با حداکثر کلاک اسپید ۲.۳ گیگاهرتزی، GPU ادرنو ۳۳۰ و پشتیبانی از پخش و ضبط ویدئوهای ۴K است. همچنین در این پردازنده از نسل جدید LTE نیز استفاده می شود.

جدا از بخش پردازنده، براساس آخرین اطلاعات بدست آمده، Samsung Galaxy Note III دارای صفحه نمایش ۶ اینچی Super AMOLED، رمی ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک S-Pen خواهد بود. انتظار می رود که این محصول سامسونگ در رویداد IFA برلین در سپتامبر معرفی گردد.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.