اسکندری:جشنواره سی ودوم فجر آشتی بزرگان با فیلم‌سازی است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ستاره اسکندری در ارزیابی سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت:این دوره از جشنواره آشتی بزرگان با فیلم‌سازی بود.

ستاره اسکندری بازیگر سینما در گفت وگو با هنر آنلاین دربارهٔ ارزیابی‌اش از برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بر خلاف سال‌های قبل جشنواره سی و دوم فجر با حضور بزرگانی برگزار شد که سال‌ها مجال فیلم‌سازی نداشتند و بنا به دلائل مختلف نمی‌توانستند فیلم بسازند و در حقیقت آشتی مجدد کارگردانان با تجربه با فیلم‌سازی است. حضور موج گسترده‌ای از جوانان فیلم‌سازان نیز سبب ایجاد امید و آینده روشن برای سینمای ایران شده است.

این بازیگر با اشاره به غیبت شش ساله‌اش در جشنواره فیلم فجر افزود: سال‌های قبل جنس فیلم‌ها ساخته شده به گونه‌ای نبود که من بتوانم در آنها بازی کنم و خوشبختانه امسال با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور پر رنگی داشتم.

اسکندری در باره کیفیت فیلم‌های جشنواره تصریح کرد: با توجه به اینکه همه فیلم‌های جشنواره را ندیدم قضاوت کار دشواری است و اظهار نظرم می‌تواند جنبه شخصی پیدا کند. اما در باره دو فیلمی که بازی کردم به خصوص فیلم “فردا” ساخته مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان باید عنوان کنم که فیلم‌های شریف و خوبی می باشند. به خصوص فیلم “فردا” که داستانش برگرفته از اشعار مثنوی معنوی است و فیلمی عمیق و شاعرانه است و از این جنس تولیدات در سینمای ایران کمتر داریم.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.