اسکولز می‌تواند به باشگاه پیرمردها بپیوندد؟

۲۷ آبان ،

پل اسکولز روز جمعه تولد ۳۸ سالگی خود را جشن گرفت. این در حالی است که او با چنین سن و سالی در ترکیب یونایتد فیکس بازی می‌کند و اگر بتواند دو سال دیگر نیز در یونایتد بازی کند، می‌تواند به رکورد بازیکنان ۴۰ ساله در لیگ برتر برسد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پل اسکولز که اوایل سال جاری تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، از تصمیمش صرف نظر کرد و اکنون یکی از بازیکنان اصلی سرآلکس فرگوسن در منچستر یونایتد ست.

غیر از دروازه‌بان، تاکنون فقط دو بازیکن توانسته‌اند در ۴۰ سالگی در لیگ برتر بازی کنند؛ بازیکنانی چون تدی شرینگهام و گوردن استراچان و اکنون پل اسکولز در کنار هم تیمی‌اش رایان گیگز در صدد رسیدن به این رکورد است.

همزمان آلکس فرگوسن، سرمربی یونایتد با تمجید از اسکولز اعلام کرد او توانایی یک فصل بازی کردن در یونایتد را دارد . فرگوسن در این خصوص اعلام کرد: هنوز برای او زود است تا کفش‌هایش را بیاویزد، پل هنوز دوست دارد بازی کند. او به تازگی از مصدومیت رها شده و عملکردش بعد از بازگشت از خداحافظی کوتاه مدتش عالی بوده است.

این هافبک خلاق که از سال ۱۹۹۳ در منچستر یونایتد توپ می‌زند تاثیر بسیاری نیز روی هم تیمی‌هایش داشته است طوری که بازگشت او سبب خوشحالی دیگر بازیکنانش شده است.

مایکل کریک که ۴۰۰ بازی در لیگ برتر دارد در جشن تولد اسکولز گفت: اسکولز الگوی من است و تاثیر بسیاری روی من داشته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.