اشتیاق ولوو برای ادامه همکاری با ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

اشتیاق ولوو برای ادامه همکاری با ایران

ممتازنیوز: مدیر ارتباطات شرکت سایپادیزل با اشاره به پیشینه و قدمت ۳۵ ساله همکاری با ولوو سوئد در راستای تولید کامیون های رده سنگین، تاریخچه سایپادیزل را با محصولات ولوو عجین دانست.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین حیدری در گفتگویی ضمن بیان مطلب فوق افزود: شرکت سایپادیزل از سال ۱۳۵۷ با انعقاد قرارداد همکاری با ولوو سوئد، همواره تمامی کامیون های سنگین این شرکت اروپایی را با فاصله تکنولوژی بسیار کم تولید نموده و گواه این ادعا، تولید پنجاه هزار دستگاه انواع کامیون های ولوو از جمله: N12، NL12، NH12، F12، FM9، FM12، FM، FH12، FH و FH16 تا پایان سال بوده است.
وی در ادامه از اشتیاق شرکت ولوو برای ادامه همکاری با سایپادیزل در سال های آتی خبر داد و گفت: امیدواریم با مرتفع شدن بعضی مشکلات در راه گشایش اعتبار و نیز کاهش تحریم های فعلی، به این اشتیاق شرکت ولوو پاسخ دهیم.
حیدری در پاسخ به این سوال که سبب اشتیاق ولوو به ادامه مکاری با سایپادیزل علیرغم در اختیار داشتن بازارهای متعدد در سطح جهان چیست؟ یادآور شد: از آنجا که شرکت سایپادیزل رتبه برتر تولیدات ولوو را به لحاظ کمی و کیفی در منطقه آسیا، اقیانوسیه و افریقا در اختیار گرفته است، از جایگاه ویژه ای در بین شرکای اصلی شرکت ولوو سوئد برخوردار است و قطعا از دست رفتن بازار ایران می تواند لطمات جبران ناپذیری به این شرکت وارد نماید.
گفتنی است، شرکت سایپادیزل در سال های اخیر چندین بار موفق به کسب نمره طلایی ولوو گردیده، ضمن اینکه با تولید محصولات روز این شرکت اروپایی، همواره نمرات برتر کیفی شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران را اخذ نموده است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمود حیدری:

    خیلی خوبه همانطوری که درسال ۱۳۸۰ حمل نقل ایران را جدید ونو شد وبهترین کامیون روز رابا شرایط خوب به ملت مخصوصا به راننده دادند امیدوارم باز هم شرایط طوری بشه که باز هم رانندهابتوانند ولو خریداری کنند واز دست هیولاهای چینی راحت بشند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.