اشجاری: مقابل الاهلی نتوانستیم حریف داور شویم/ صدرنشینی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم / اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ او در ابتدای حرف هایش در مورد در خصوص شکست مقابل الاهلی می گوید: «تیم ما اسیر اشتباه داور شد و ما قبل از اخراج محمدی، ۳ موقعیت تک به تک را از دست دادیم و قطعا اگر بازی با شرایط عادی پیش می رفت، الان تیم صعود کننده، سپاهان بود نه الاهلی. اولا آن صحنه آفساید بود و کمک نگرفت، ثانیا اگر آفساید هم نبود، پنالتی اتفاق نیفتاد و اصلا گلر ما به مهاجم الاهلی نخورد. سوما اگر هم یک درصد پنالتی بود، اخراج نداشت. اشتباه زنجیروار داور تیم ما را خلع سلاح کرد و عملا بازنده شدیم. بالاخره در آن گرمای هوا و با یک بازیکن کمتر، خیلی سخت بود که بتوانیم خود را حفظ کنیم.»

مدافع سپاهان ادامه می‌دهد: «متاسفانه داور تلافی کرد و یک برد را به الاهلی هدیه داد. ۲ سال است که تیم ما در این مرحله به شکل ناباورانه ای حذف می شود. اصلا کاری از دست ما برنمی آمد و نمی شد با داور کاری کرد. ما حریف او نشدیم و حدود ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و این شکست تقصیر ما نبود. ما در بازی سعی می کردیم گل های بیشتری نخوریم چون زمین و زمان علیه ما بود. متاسفانه داوران کنار آفساید الکی می گرفتند. آنها اصلا شرایط نرمالی نداشتند چون توپ های سالم ما را آفساید می گرفتند و آفسایدهای آنها را ادامه بازی می دادند. نیمکت الاهلی هم سمت همان کمک داوری بود که الکی تک به تک های ما را آفساید می گرفت. نمی توانم بگویم داوران با الاهلی تبانی کرده بودند ولی در نتیجه تاثیر داشتند.»

او در پایان می گوید:« حالا که لیگ آسیا برای ما تمام شده، تمام تمرکز تیم روی لیگ است. سعی می کنیم تا صدر جدول را به راحتی از دست ندهیم. البته دیگر چون در آسیا بازی نداریم، هیچ تیمی نمی تواند صدر را از ما بگیرد. یک بازی عقب افتاده داریم و با این برد و جدا شدن از دیگر تیم ها، می توانیم تا نیم فصل صدر را در اختیار بگیریم و نیم فصل دوم برای قهرمانی برویم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.