اشد مجازات برای عامل جنایت در بزرگراه تهران – قم

اشد مجازات برای عامل جنایت در بزرگراه تهران – قم

مرد نجار که به خاطر سوء ظن دوست خود را به طرز هولناکی به آتش کشیده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد.

مهر ، محمد ۳۳ ساله متهم است ۲۱ اسفند سال ۸۹ دوست خود به نام تیمور را ابتدا با آبمیوه مسموم بیهوش کرد بعد هم پیکر نیمه جان او را با بنزین به آتش کشید. او پس از قتل خودروی سمند مقتول را در نزدیکی یک بانک پارک کرد که با بررسی دوربین های مداربسته بانک هویتش شناسایی شد.

در جلسه محاکمه متهم که صبح امروز در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد، اولیای دم برای محمد تقاضای قصاص کردند.

محمد نیز پس از حضور در جایگاه در دفاع از خود گفت : .۱۵ سال بود با مقتول دوست بودم و در کارگاه او کار می کردم یک روز تلفن همراهم نزد مقتول جا ماند و وقتی برگشتم دیدم او در حال بررسی دفترچه تلفن من است. چند بار نیز او را در حال زاغ زنی همسرم دیدم. تصور می کردم تیمور به همسرم نظر دارد.

 به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کردم. روز حادثه یک آبمیوه مسموم به داروی بیهوشی تهیه کرده و همراه مقتول برای نقد کردن چک راهی شرکتی شدیم. در میان راه نیز به بهانه اینکه می خواهم خانه ام را رنگ کنم از پمپ بنزین بنزین گرفتم. تیمور پس از خوردن آبمیوه بیهوش شد من او را به زیر پلی در جاده تهران – قم بردم بعد هم تیمور را در حالیکه خواب بود به آتش کشیدم.

قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پس از رسیدگی به اتهامات محمد او را به قصاص نفس محکوم کردند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.