اصفهان: ۱۴ کشته به سبب آتش سوزی در تصادف ۴ خودرو

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز:‌ در این اتفاق یک دستگاه مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.
رییس آتش نشانی نایین استان اصفهان گفت: برخورد چهار وسیله نقلیه در ورودی این شهرستان در روبروی دانشگاه آزاد ۱۴ نفر براثر سوختگی در آتش کشته و ۱۲ نفر هم مجروح شدند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایرنا، بدالله سلطانی گفت: ساعت سه و۳۰دقیقه صبح امروز پنجشنبه در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف و آتش سوزی، ماموران ما به محل اتفاق اعزام شدند.

وی افزود: در این اتفاق یک مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.

رییس آتش نشانی نایین تصریح کرد: براثر این اتفاق دو سرنشین مینی بوس، یک سرنشین پراید، و ۱۱ سرنشین پژو که ۱۰ نفر آنان تبعه افغانستان بودند ، کشته شدند.  سبب اتفاق ازسوی کارشناسان در حال بررسی است.

واحد مرکزی خبر هم به نقل از سرهنگ غلامی رئیس پلیس راهور استان اصفهان نوشت: برخورد ۴ دستگاه خودرو در نایین ۱۵کشته و۸ مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: ۱۱ سرنشین تبعه افغان خودروی پژو و یک سرنشین ایرانی ازاین خودرو و دوسرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند. همچنین دراین اتفاق ۶ ایرانی ودو افغانی مجروح شدند.

شهرستان نایین در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.