اصلاح‌طلبان در دید ملت ایران متهم و مجرم می باشند

۲۷ آبان ،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ در حق مردم و نظام ظلم کردند و حضور گسترده مردم در انتخابات ۸۸ را تحت‌الشعاع قرار دادند بنابراین در دید ملت ایران به عنوان متهم و مجرم می باشند لذا چنین جریانی تنها حق تعیین شرط برای نظام را ندارند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات وقیحانه یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان باید چراغ‌ را برای نظام سبز کنند، گفت: پرونده اصلاح‌طلبان در دوران اصلاحات سرشار از واگرایی، عبور از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و سوق دادن کشور به سمت سکولاریسم و لیبرالیسم است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اصلاح‌طلبان ناکارآمدی و‌ عدم صلاحیت خود برای اداره کشور را به اثبات رسانده‌اند.

ترقی با بیان اینکه مردم و نظام فرش قرمز برای ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات پهن نکرده‌اند، تاکید کرد:‌ اصلاح‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ در حق مردم و نظام ظلم کردند  و حضور گسترده مردم در انتخابات ۸۸ را تحت‌الشعاع قرار دادند بنابراین در دید ملت ایران به عنوان متهم و مجرم می باشند لذا چنین جریانی تنها حق تعیین شرط برای نظام را ندارند.

وی افزود: اطلاح‌طلبان فتنه‌گر باید از پیشگاه خداوند، رهبر معظم انقلاب و مردم توبه کنند و از دیدگاه‌های اشتباه خود دست بردارند.

ترقی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان قابلیت بازگشت به نظام را ندارند، تصریح کرد: موضع‌گیری‌های اخیر برخی اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان با همان تحلیل غلط فتنه قصد ورود عرصه انتخابات آتی را دارند و از دید مردم نیز چنین استراتژی، شکست خورده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ا‌سلامی خاطر‌نشان کرد: این نوع موضع‌گیری‌ها و  تحلیل غلط سیاسی ناشی از همان خودشیفتگی و خود بزرگ‌بینی است که اصلاح‌طلبان به آن دچار شده‌اند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.